Κάνε μια ευχή..✨


📍𝙇𝙤𝙘𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣: 𝘼𝙡𝙞𝙩𝙝𝙞𝙣𝙤𝙪, 𝘾𝙮𝙥𝙧𝙪𝙨
______________________________


Το καλοκαίρι στο χωριό έχει την δική του μοναδική απόλαυση! Αν και το χωριό βρίσκεται σε ορεινή περιοχή χωρίς κάποια καφετερία ή την χρήση του διαδικτύου, τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει να περάσεις αξέχαστα και δημιουργικά τις μέρες αυτές. Σχεδόν κάθε καλοκαίρι μαζί με την νεολαία του χωριού, κάνουμε βόλτες στο χωριό αλλά δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από το δικό μας αγαπημένο χώρο, σε εμάς γνωστό ως «τυπόζιτο».

Στο χώρο αυτό βρίσκεται ένα τσιμεντένιο ντεπόζιτο νερού. Για να μπορέσεις να πας εκεί, πρέπει να ακολουθήσεις ένα δρόμο από τον οποίο διασχίζεις μια μικρή απόσταση μέχρι να φτάσεις σε ένα ύψωμα. Αφού φτάσουμε, βγαίνουμε επάνω στο ντεπόζιτο και εκεί περνάμε την νύχτα μας χαζεύοντας τον ουρανό με τα αστέρια. Δεν υπάρχουν καθόλου φώτα με αποτέλεσμα τα αστέρια να φαίνονται πιο ξεκάθαρα.

Προτού ξεκινήσουμε, προμηθευόμαστε με τα απαραίτητα. Αυτά είναι διάφορα σνακς, ροφήματα και πάντα μια επαγγελματική φωτογραφική με τρίποδα. Η φωτογραφία αποτελεί την απόδειξη ότι η φωτογραφική μηχανή θα πρέπει να είναι το πρωτεύον αντικείμενο όταν πρόκειται να επισκεφθείς το συγκεκριμένο χώρο.

Στην φωτογραφία βρίσκομαι εγώ κρατώντας ένα φανάρι. Στην αρχή η φωτογραφία αυτή ήταν ένα πείραμα για να δοκιμάσουμε πόσο καλά θα φαίνονταν τα αστέρια. Στο τέλος όμως, η φωτογραφία αυτή κατέληξε να είναι η αγαπημένη μου φωτογραφία η οποία μου θυμίζει τις καλοκαιρινές νύχτες στο χωριό!

Comments

  1. Σαν παιδί απο χωρίο και εγώ, έχω τις δικές μου τέλειες στιγμές στο δικό μας 'τεπόζιτο' όπως λες και εσύ. Πηδάμε πάνω απο τους φράκτες για να βγούμε παράνομα πάνω στο 'τεπόζιτο' εν το μέσω της νυχτός όπου δεν θα μας δούν άλλοι. Εκεί έχουμε θέα απο όλη την περιοχή Σολέας μέχρι τον κόλπο της κατεχόμενης Μόρφου, χωρίς όμως να λείπει ο ουρανός με τα πανέμορφα άστρα και τις τρελλές ευχές μας καθώς τα βλέπουμε να πέφτουν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αξέχαστες εμπειρίες!! Μπορώ απόλυτα να ταυτιστώ μαζί σου. Ωστόσο λυπάμαι λίγο που δεν μένω στο χωριό και δεν μπορώ με τόση ευκολία να πάω στο τυπόζιτο μας. Με τη πρώτη ευκαιρία όμως, είναι ο πρώτος προορισμός που έχω κατά νου. 🙏

      Delete

Post a Comment