Introducing me! 👧🏻


Καλώς ήρθατε στο προσωπικό μου blog!

Ονομάζομαι Κυριακή Ηρακλέους και σπουδάζω στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου στο κλάδο Επικοινωνίας και σπουδών Διαδικτύου.
Το blog αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Η κουλτούρα της ψηφιακής επικοινωνίας».
Στο συγκεκριμένο blog θα ανεβάζω διάφορες φωτογραφίες τις οποίες τράβηξα εγώ. Αν και δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με την φωτογραφία, από μικρή είχα ιδιαίτερη αγάπη στο τομέα αυτό. Πάντα πίστευα ότι μια φωτογραφία αποτελεί πηγή διαφόρων συναισθημάτων αλλά και μηνυμάτων.
Θα μοιραστώ μαζί σας το πως εγώ βλέπω και σχηματίζω την δύναμη της φωτογραφίας στο δικό μου μυαλό. Ορίστε λοιπόν:

Μέσα στις φωτογραφίες, μπορώ να κλειδώσω διάφορα συναισθήματα που μου προκαλούνται προτού πατήσω το κουμπί της φωτογραφικής μηχανής. Είτε αυτά είναι χαρούμενα είτε είναι λυπημένα. Η φωτογραφία θεωρείται για μένα ένας δίαυλος έκφρασης. Η κάθε φωτογραφία κρύβει την δύναμη της στιγμής πριν αυτή χαθεί στο παρελθόν.  

Μέσα από την δύναμη μιας φωτογραφικής μηχανής, μπορεί κάποιος να αποτυπώσει διάφορες στιγμές οι οποίες με το πέρασμα του χρόνου δεν θα είναι απλά μια ανάμνηση, αλλά θα είναι επίσης και μια φωτογραφία που θα υπενθυμίζει την δύναμη της εικονιζόμενης στιγμής.

"𝙒𝙚 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙥𝙝𝙤𝙩𝙤𝙨 𝙖𝙨 𝙖 𝙧𝙚𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙩𝙞𝙘𝙠𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙖 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙬𝙞𝙨𝙚 𝙜𝙤𝙣𝙚"

Comments

  1. Πολύ ωραίο το θέμα του μπλοκ σου!Ούτε εγώ ασχολούμαι επαγγελματικά με την φωτογραφία αλλά μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες απο διάφορες εμπειρίες εμένα και των φίλων μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η φωτογραφία βρίσκεται παντού μέσα στην ζωή μας, κατά την δική μου άποψη είναι ένας τρόπος έκφρασης. Ακόμη και αν δεν πάω σε κάποια εκδρομή, όλο και κάτι θα βρω για να φωτογραφίσω! 😝

      Delete
  2. Μπράβο, τα άρθρα σου είναι εξαιρετικά και μου αρέσει πολύ το γεγονός πως για κάθε άρθρο που γράφεις βάζεις και ένα όμορφο στιχάκι. Επίσης το γεγονός πως η φωτογραφίες που βάζεις είναι τραβηγμένες από εσένα την ίδια, πραγματικά με εντυπωσίασε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η κάθε φωτογραφία έχει την δική της μαγεία και προσπαθώ να την συνοδεύω πάντα με μία καλή περιγραφή. Αν και δεν ασχολούμαι επαγγελματικά, πραγματικά χαίρομαι που σε εντυπωσίασα. ✨📸

      Delete

Post a Comment