Οι Kυριακάτικες ομορφιές ⛅


📍𝙇𝙤𝙘𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣: 𝙇𝙞𝙢𝙖𝙨𝙨𝙤𝙡 𝙈𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖, 𝘾𝙮𝙥𝙧𝙪𝙨
______________________________

Για μία ακόμη φορά, οι φωτογραφίες αναφέρονται στην πιο όμορφη πόλη της Κύπρου που αυτή δεν είναι άλλη από την Λεμεσό. Συγκεκριμένα εδώ βρισκόμαστε στην Μαρίνα Λεμεσού. Τι πιο καλύτερο από μια Κυριακάτικη απογευματινή βόλτα;

Αξίζει στον εαυτό σου να βγεις έξω, να περπατήσεις, να χαλαρώσεις, να σκεφτείς, να απολαύσεις αυτή την υπέροχη εικόνα που σου χαρίζει η δύναμη της φύσης. Οι Κυριακές είναι αφιερωμένες στην «επούλωση» της κούρασης που σου προκάλεσε η εβδομάδα αυτή.

Τα χρώματα του ουρανού για ακόμα μία φορά εξυπηρετούν στο έπακρο την ανάγκη να αγαπήσω ακόμα πιο πολύ αυτό που βλέπω και στην συνέχεια να το φωτογραφίσω. Το λιμάνι με τις βάρκες χρησιμοποιείται σαν ένα επιμέρους στοιχείο στο σύνολο της φωτογραφίας αφού στο νερό του αντικατοπτρίζεται όλη η ομορφιά του ουρανού.

Η εικόνα αυτή είναι αρκετή ώστε να μου δώσει θετική ενέργεια για το ξεκίνημα της νέας βδομάδας. Η ηρεμία που μου προκαλεί δεν μπορεί να αποτυπωθεί με λέξεις. Μπορώ να ομολογήσω ότι την δεδομένη στιγμή δεν ήμουν η μόνη που ύψωσε το φωτογραφικό φακό. Άλλωστε πως θα μπορούσε κάτι τέτοιο να μείνει απαρατήρητο;  Θα μπορούσα να πω ότι η φύση είναι το δικό μου παντοτινό φάρμακο που με κάνει να νιώθω καλύτερα και να χαλαρώνω.  


Comments

  1. Το γεγονός ότι μας δείχνεις την δική σου οπτική του κόσμου μέσα από τον φωτογραφικό φακό είναι πραγματικά θαυμαστό.Μέσα από τον τρόπο που περιγράφεις την φωτογραφία δίνεις την δυνατότητα στον καθένα μας να ενεργοποιήσει όλες τους τις αισθήσεις και να νιώσει ότι πραγματικά βρίσκεται εκεί.Το ιστολόγιο σου φαίνεται πολύ ζωντανό καθώς δείχνεις την αγνότητα της φύσης από κάθε πλευρά.

    ReplyDelete
  2. Χαίρομαι στα αλήθεια για τα σχόλια σου! Σκοπός μου άλλωστε είναι να ταξιδεύω αυτούς που επισκέπτονται το ιστολόγιο μου και μέσα από τις περιγραφές μου να κάνω κάποιον να αισθανθεί την ομορφιά της φύσης και την απόλυτη δύναμη που αποτυπώνεται στον φακό. Σε ευχαριστώ ❣

    ReplyDelete

Post a Comment